У програмі «Влада і громада» телерадіокомпанії «Місто» керівник управління клієнтського сервісу «Хмельницькгазу» Юлія Стрілець розповіла про роботу Центрів обслуговування клієнтів, а також відповіла на актуальні питання споживачів зі сторінки у Фейсбук.
Тож ЦОК жодного дня від початку карантину не припиняли свою роботу, а перейшли на дистанційне обслуговування за номерами Контакт-центру (067) 01 14 104.
Нині ж всі 11 Центрів, які є в області, здійснюють повноцінний прийом клієнтів, але виключно з дотриманням карантинних вимог. Тож з питань приєднання до газових мереж, реконструкції, зміни власника, отримання довідок тощо — споживачі мають можливість звернутися у підрозділи за місцем проживання.
За словами Юлії Стрілець, аби передати показання лічильника, дізнатися суму заборгованості та стан свого особового рахунку — відвідувати центри не потрібно. Менеджери нададуть вичерпну інформацію за телефонами Контакт-центру (0382) 742 104, (067) 01 14 104. Також вся інформація є і в онлайн-сервісах: Особистому кабінеті, мобільних додатках, чат-ботах, якими нині вже успішно користуються 185 тисяч подолян-споживачів газу.
Особливою популярністю користується Особистий кабінет на сайті 104, — зазначила пані Юлія. – Тому усі бажаючі, просто подзвонивши за номером (067)01 14 104, можуть за кілька хвилин отримати цей зручний сервіс та у постійному доступі контролювати власний особовий рахунок.
Важливо, що Особистий кабінет доступний також і отримувачам державної допомоги: пільговикам та субсидіантам.
Коментарі