Протягом березня поточного року робочою групою під час засідань та в робочому порядку проведено аналіз 42 закупівель. За результатами розгляду виявлено 7 закупівель з ознаками порушень вимог чинного законодавства та недоцільності їх проведення загальною очікуваною вартістю 17,3 млн гривень. В результаті, замовниками області усунуто дискримінаційні вимоги під час проведення 5 закупівель на загальну очікувану вартість 5,14 млн гривень.
Крім того, розпочато процедуру розірвання договору на закупівлю продуктових наборів очікуваною вартістю 10,0 млн грн, яка проведена Хмельницьким міським територіальним центром соціального обслуговування з порушенням вимог чинного законодавства.
Також надано рекомендації Берездівській сільській раді вивчити питання щодо обґрунтованості та доцільності придбання мікроавтобусу очікуваною вартістю 2,2 млн гривень.
Коментарі