Тимчасові рекомендації для організації протиепідемічних заходів для перукарень і салонів краси оприлюднила Хмельницька міська рада.
При наданні послуг перукарнями та салонами краси потрібно організувати протиепідемічні заходи відповідно до Державних санітарних правил для перукарень різних типів, затверджених постановою першого заступника Головного державного санітарного лікаря України від 25 березня 1999 р. N 22, та з урахуванням наступних тимчасових рекомендацій, які спрямовані на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19):
1. Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшим недопусканням до виконання обов'язків працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.
При проведенні вимірювань температури тіла контактними засобами вимірювання необхідно забезпечити обов'язкову дезінфекцію засобу для контактного вимірювання після кожного його використання.
2. Прийом клієнтів здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними. Очікування черги повинно здійснюватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).
3. Перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують малолітніх дітей та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю.
4. Організація на вході до закладу місць для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активнодіючої речовини понад 60% для ізопропилових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.
5. Дозволяється одночасне перебування клієнтів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування. Допуск клієнтів у заклад та перебування у закладі до початку надання послуги дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі або захисній масці (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті ніс та рот.
6. Між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше двох метрів.
7. Працівники, що надають послуги, та інший персонал повинен обов'язково використовувати медичні маски або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички.
8. Після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти, та дезінфекції інструментів багаторазового використання.
9. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:
- працівників п'ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
- інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
- нанесення відповідного тимчасового маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м;
- вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня / зміни;
- тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
10. Працівники повинні:
— регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
— прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою;
— утримуватись від дотиків обличчя руками;
— утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань — кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
— самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.
Коментарі