Тимчасові рекомендації для організації протиепідемічних заходів для закладів громадського харчування оприлюднила Хмельницька міська рада.
Обслуговування в закладах громадського харчування здійснюється відповідно до санітарних норм та правил та з урахуванням наступних тимчасових рекомендацій, які спрямовані на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19):
1. Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшим недопуском до виконання обов'язків працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.
При проведенні вимірювань температури тіла контактними засобами вимірювання необхідно забезпечити обов'язкову дезінфекцію засобу для контактного вимірювання після кожного його використання.
2. Обслуговування в закладах громадського харчування дозволяється виключно на виніс за попереднім замовленням та/або на літніх майданчиках під відкритим небом при умові забезпечення дотримання відстані не менше 1,5 метра стіл від стола та одно- двомісного розміщення клієнтів за одним столом.
3. На вході до закладу необхідно організувати місця для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активнодіючої речовини понад 60% для ізопропилових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.
4. Вхід відвідувачів до приміщень закладів громадського харчування забороняється.
5. Замовлення здійснюється дистанційно (телефоном, з використанням засобів телекомунікацій) або через спеціально облаштоване вікно (вхідні двері) закладу. Видача замовлень та розрахунок здійснюється через спеціально облаштоване вікно або через вхідні двері закладу.
6. Місце видачі замовлень та розрахунку повинно:
— унеможливлювати вхід відвідувачів до приміщень закладу;
— мати можливості безготівкового (безконтактного) розрахунку;
— бути обладнане столиком/поличкою для передачі замовлення без особистого контакту з клієнтом.
7. Адміністрація/персонал самостійно забезпечує та контролює виконання умов з недопущення черг та скупчень навколо місць видачі замовлень. Біля місць потенційного скупчення людей повинно бути нанесено відповідне тимчасове маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м.
8. Працівники, що видають замовлення та здійснюють розрахунок, повинні бути одягнені в медичні маски або респіратор та одноразові рукавички.
9. Меню повинні бути розміщені для ознайомлення поруч з місцем видачі замовлень. Видача клієнтам меню заборонена.
10. Видача замовлень здійснюється виключно в одноразовому посуді та в закритій тарі.
11. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:
— працівників п'ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
— інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування в закладі та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
— вологе прибирання виробничих приміщень та поверхонь на літніх майданчиках з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше ніж кожні 2 години, перед відкриттям та після закінчення робочого дня / зміни;
— тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
12. Працівники повинні:
— регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
— прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою;
— утримуватись від дотиків обличчя руками;
— утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань — кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
— самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.
Коментарі