Тимчасові рекомендації для організації протиепідемічних заходів для закладів побутового обслуговування оприлюднила Хмельницька міська рада.
Надання послуг при роботі закладів для індивідуального побутового обслуговування населення (пральні, хімчистки, ремонт взуття та одягу) повинно відбуватись з урахуванням наступних тимчасових рекомендацій, які спрямовані на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19):
1. Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшим недопуском до виконання обов'язків працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або в яких було виявлено ознаки респіраторних захворювань.
При проведенні вимірювань температури тіла контактними засобами вимірювання необхідно забезпечити обов'язкову дезінфекцію засобу для контактного вимірювання після кожного його використання.
2. Прийом клієнтів потрібно організувати таким чином, щоб забезпечити очікування черги ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).
3. Перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється.
4. На вході до приміщення потрібно обладнати місце для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активнодіючої речовини понад 60% для ізопропилових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.
5. Допуск клієнтів у заклад та перебування у приміщенні дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі або захисній масці, так, щоб були покриті ніс та рот.
6. Працівники, що надають послуги, та інший персонал повинен обов'язково використовувати медичні маски або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички.
7. Після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти, та дезінфекції інструментів багаторазового використання.
8. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:
— працівників п'ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
— інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
— нанесення відповідного тимчасового маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м;
— вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня / зміни;
— тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
9. Працівники повинні:
— регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
— прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою;
— утримуватись від дотиків обличчя руками;
— утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань — кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
— самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.
Коментарі