Уже стали традиційними відкриті професійні діалоги газовиків зі споживачами, які відбуваються щоп’ятниці у Центрі обслуговування клієнтів, що на Симона Петлюри, 14. Адже, такі зустрічі започатковані, ще починаючи ще з осені 2019 року. Тож усі бажаючі мають змогу прийти у п’ятницю о 16-00 год., та поспілкуватися у невимушеній атмосфері з представниками газорозподільної компанії, які йдуть назустріч споживачам у роз’ясненні важливих газових питань.
А у п’ятницю, 07 лютого, обговорювали питання окремої платіжки за доставку газу, яку споживачі отримали в січні. Тож на зустрічі у Центрі обслуговування керівник відділення Яків Гаршт розповів, що дані зміни є необхідністю, тому з нового року, згідно рішення НКРЕКП запроваджені окремі рахунки: один за спожитий газ, другий – за послугу з його доставки. Із загальних рахунків за газ, які до цього часу отримували споживачі, вилучена плата за доставку газу. Тож таким чином, завершено анбандлінг на газовому ринку. Тобто, продаж газу відділено від його доставки. Також керівник Центру обслуговування клієнтів Олег Горевич ознайомив присутніх з можливостями використання сучасних онлайн-сервісів: Особистого кабінету споживача газу на сайті 104.ua, мобільного додатку 104 Mobile, а також цілим рядом способів передачі даних лічильника. Відтак, не потрібно йти у Центр обслуговування щомісяця з 1 по 5 число та створювати черги, вистоювати в них. А передати дані смс-кою, через Контакт-центр та ін.
Коментарі