У розпал найвідповідальнішого — опалювального періоду, лише 40% подолян виконують умови договору та вчасно розраховуються за послуги з розподілу газу. Тож сума заборгованості нині складає близько 50 млн.грн., хоча на початок року становила 24 млн.грн.
Прикро, що кожен 28-й споживач жодного разу з початку року не сплатив за отримані послуги доставки, а кожен 13-й затримує оплату на кілька місяців, при цьому безперебійно та навіть в умовах червоної зони карантинних обмежень, отримуючи природний газ.
«Закликаємо усіх споживачів терміново до кінця 2021 року розрахуватися за отримані послуги з доставки газу, — звертається комерційний директор АТ «Хмельницькгаз» Олександр Надольний. – Адже навантаження на газорозподільну систему області зросло в сотні разів, у цілодобовому режимі функціонує аварійно-диспетчерська служба, підтримується відповідний тиск газу у системі, проводяться усі необхідні ремонтні роботи, а також забезпечується в цілодобовому режимі робота усіх технологічних процесів, аби газ безперебійно був доставлений газу до кожного з-понад 420 тис. домогосподарств».
Відрадно, що зменшилася кількість споживачів, які жодного разу не платили за розподіл: якщо на початку року їх було близько 33 тисяч, то станом на 1 грудня 2021 року – 9,5.
Зручно та безпечно сплатити за доставку газу та допомогти здійснити оплату літнім людям можна з дому онлайн, за обраним платіжним сервісом:
- Особистий кабінет на сайті 104.ua
- Чат-бот «7104ua» у Viber Telegram
- Мобільний додаток 104Mobile для Android
- Мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone
Коментарі