Хмельниччина — одна з перших областей в Україні,-де за 3 роки відкрилось уже сім нових та сучасних центри обслуговування клієнтів європейського зразка.
Адже у них в повній мірі дотримана головна концепція: комфортні умови для клієнтів, просторі приміщення, зручні зали очікування, доступ до wi-fi, можливість скористатися послугами Особистого кабінету та одразу на місці зареєструватися у ньому. При цьому, споживач має максимальний доступ до інформації, яку за потреби отримує у фахівця або на інформаційних стендах, моніторах.
Голова правління АТ «Хмельницькгаз» Михайло Юрченко зазначив, що відкриття уже сьомого центру обслуговування клієнтів на Хмельниччині – подія, важлива як для газовиків, так і для клієнтів. Адже десятки років компанія прагнула удосконалити клієнтський сервіс, привести його у відповідність до світових стандартів та вимог. Тому виключно за кошти компанії за короткий час здійснилася давня мрія споживачів, яка й надалі буде реалізовуватись.
Чимало нововведень реалізовано у центрах: допомога фахівців у користуванні онлайн-сервісами, достатня кількість менеджерів та фахівців необхідного профілю, зона відпочинку, миттєва реєстрація у дистанційних сервісах. Крім того, усі зони обслуговування зручно позначені навігаційними табличками.
У самому центрі міста, з комфортним місцерозташуванням, у просторих приміщеннях центру надається увесь спектр послуг споживачам газу. Від розрахунків за газ до процесу приєднання до газових мереж, виготовлення проектної документації тощо, — інформує начальник управління клієнтського сервісу АТ «Хмельницькгаз» Юлія Стрілець. — Крім того, завдяки досконалості даного проекту, ми анульовуємо донедавна існуючі черги, створюємо клієнтам максимально комфортні сучасні умови.
Сучасні технології обслуговування та доступність ЦОКів дають можливість зекономити час, спростити процедуру одержання послуг, а також бути в курсі усіх нововведень на газовому ринку країни.
Коментарі