Керівництво регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» застерігає громадян бути пильними та уважними на залізничній колії, адже залізниця не пробачає помилок, про що свідчить сумна статистика про втрачені людські життя.
Так, за 9 місяців 2024 року на об’єктах залізничної інфраструктури регіональної філії, внаслідок наїзду залізничним рухомим складом, падіння з нього, ураження електричним струмом отримали травми різного ступеню тяжкості 102 громадянина України, з яких 70 осіб із смертельним наслідком. За аналогічний період 2023 року травмовано 76 осіб, у тому числі 51 травмовано смертельно.
За звітний період травмовано 9 дітей віком до 16 років, в тому числі 5 -смертельно. За аналогічний період 2023 року травмовано 8 дітей віком до 16 років, в тому числі 3 – смертельно.
Із загальної кількості травмованих у 2024 році громадян, в межах Хмельницької області отримали травми різного ступеню тяжкості 7 громадян, з яких 5 осіб із смертельним наслідком.
На жаль, не всі пам’ятають про те, що залізниця є зоною підвищеної небезпеки та потребує пильності та уваги.
Деякі громадяни, нехтуючи Правилами безпеки громадян на залізничному транспорті України, наражають на небезпеку себе та оточуючих, а також змушують машиністів локомотивів вдаватися до екстреного гальмування та зупинки поїзду порушуючи графік руху поїздів, а найголовніше, може привести до аварії та нещасних випадків.
Отже, аби запобігти нещасним випадкам громадян, необхідно дотримуватися наступних правил:
8 категорично забороняється ходити по залізничних коліях та переходити через них в місцях, не призначених для цього. Пішоходам дозволяється переходити залізничні колії тільки по пішохідним мостам, переходам, тунелям, та переїздам тощо. На станціях,-де немає мостів і тунелів, громадянам належить переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені покажчики «Перехід через колії»;
8 при наближенні рухомого складу не можна перебігати через залізничні колії. Треба знати і завжди пам’ятати, що поїзд, який рухається зі швидкістю 80-100 км /год, проходить за 1 секунду відстань від 22 до 30 м;
8 очікуючи поїзда на пасажирській платформі, потрібно знаходитися на відстані не ближче 0,5 м від краю платформи або 2 м від крайньої рейки;
8 необхідно уважно прислуховуватися до об’яв, які робляться на станції по гучномовному зв’язку, про прибуття та відправлення поїздів. При наближенні поїзда треба зупинитися поза межами небезпечної зони, пропустити його і, впевнившись у відсутності рухомого складу, що пересувається по сусідніх коліях, почати перехід;
8 наближаючись до залізничного переїзду, громадяни повинні уважно стежити за звуковою сигналізацією, а також положенням шлагбаумів;
8 переходити колію дозволяється тільки при відкритому шлагбаумі та місячно-білому світлі переїзної сигналізації. При відсутності шлагбаума та сигналізації (коли переїзд не охороняється) перед переходом колії необхідно впевнитися, що до переїзду не наближається поїзд або локомотив, вагон, дрезина тощо;
8 якщо поїзд стоїть, – не можна пролізати під вагонами, треба його обійти з голови чи хвоста на відстані не ближче 10 метрів. При цьому треба уважно дивитись, що діється на сусідній колії, щоб не потрапити під зустрічний поїзд;
8 також не можна наближатися до дротів контактної мережі, що розташовані над залізницею, на відстань ближче 2 метрів, тобто не перелізати через вагони. Треба знати і завжди пам’ятати – ці дроти знаходяться під напругою більше 27 тисяч вольт. Якщо такий дріт обірвався, до нього не можна наближатися на відстань ближче 10 м, щоб не бути ураженим електричним струмом. Виходити з такої небезпечної зони необхідно малими кроками, які не перебільшуватимуть довжину вашої ступні.
Ці дуже прості поради допоможуть зберегти життя і здоров’я!
Коментарі