За час експлуатації швидкісних поїздів Інтерсіті+ та Інтерсіті, з 2012 року, у результаті кидання у поїзд, що рухається, важких предметів (найчастіше — каменів) пошкоджено 570 бокових салонних вікон та 45 лобових стекол кабін керування електропоїздом.
За період експлуатації вищевказаних поїздів на заміну бокових салонних вікон витрачено 4 255 012,03 грн.. відновлення лобових стекол 7 220 905,69 грн. Це не враховуючи кошти, які витрачаються на утримання електропоїздів при невиході в рейс (близько 28 тис. грн. за добу), недоотримання доходів від перевезень (близько 300 тис. грн./рейс), тощо. До речі, ці витрати закладаються у вартість квитків.
З метою недопущення виникнення аварійних випадків проводиться системна робота з забезпечення безпеки руху, постійно здійснюється підвищення кваліфікації працівників. Однак, питання уникнення протиправних хуліганських дій найбільше залежить від відповідальності та обачності громадян.
Важливою також є виховна роль батьків, адже залізнична колія – не місце для ігор. Пустощі поблизу залізниці часто можуть мати трагічні наслідки.
«Закликаємо громадян, які стануть свідками актів незаконного втручання в діяльність залізничного транспорту та вандалізму, повідомляти про ці випадки залізничників та працівників поліції. Правопорушники нестимуть відповідальність згідно з чинним законодавством» — філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Укрзалізниця» попереджає, що дії хуліганів не лише наносять значну матеріальну шкоду державі та дискомфорт пасажирам, але й несуть загрозу безпеці руху, чим наражають пасажирів, персонал залізниці та самих себе на небезпеку.
Коментарі